درباره ما

درباره ما

 با وال مارکت بیشتر آشنا شوید با وال مارکت بیشتر آشنا شوید

شرکت آتیه فرزندان وطن با نام تجاری وال مارکت با هدف فعالیت در صنعت خرده فروشی (حوزه ی فروشگاههای زنجیره ای) در اوایل سال 1399 با مدیریت جناب آقای مهندس علیرضا رحیمی در ایران تاسیس گردید.

فروشگاه های زنجیره ای وال مارکت یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنایع غذایی میهن می باشد که  با توجه به حمایت های مادی و معنوی گروه و همچنین حضور مدیران باتجربه و دلسوز این مجموعه ، امید آن است که در آینده ای نزدیک این شرکت جزء سه شرکت برتر این حوزه در کشور قرارگیرد.

تنوع کالا، قیمت مناسب و دسترسی آسان ارمغان شرکت آتیه فرزندان وطن برای مشتریان گرامی است.

 

 

 

اهداف اهداف

وال مارکت بین المللی شود

ماموریت ما ماموریت ما

1. ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد بالا، ضمن مدیریت هزینه و کاهش هزینه های افراد جامعه.

2. ارائه سبد کالای خانوار با تاکید بر کالاهای پر مصرف خانوار و خلاقیت در نحوه ارائه و چیدمان و توزیع کالا.

3. رفتار دوستانه و احترام متقابل در تمامی سطوح سازمان و ذینفعان.

4. اهمیت دادن به فروش آنلاین و امن با استفاده از تکنولوژی های رایج دنیا.

5. کاهش هرچه بیشتر زباله های تجدید ناپذیر در سبد خرید خانوار و توجه به زنجیره غذایی سالم و مختص گروه های خاص جامعه.

6. استخدام نیروی کار متخصص در هلدینگ میهن و افزایش تعداد کارکنان تا 100.000 نفر.

7. توسعه کیفیت زندگی بر اساس تحقیقات همه جانبه و مداوم از نیاز های جامعه ایرانی.

8. استفاده از انرژی پایدار در ساختمان فروشگاه ها در صورت امکان و وجود زیرساخت های کشوری. 

9.کمک به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم.

10. حمایت از گروه های کم برخوردار و سالمند جامعه در چهار چوب مسئولیت های اجتماعی‌.

11. به کارگیری شیوه های مدیریتی نوین و آموزش مداوم همکاران در تمامی سطوح سازمان براساس استانداردهای روز دنیا.

12. نظام ترفیع درون سازمانی و در نظر گرفتن سیستم تشویق عملکرد کارکنان بر اساس نظر مشتریان و مدیران مناطق جهت ارتقا سطح خدمات.

13. ایجاد جامعه مشتریان وفادار و دادن امتیاز و ارتباط موثر با مشتریان و کارمندان از طریق شبکه های اجتماعی، مجازی و تشویق به ایده پردازی آنها و استفاده از ایده های آنها.